Sykehusopphold..

Siste nytt fra Thailand er at jeg har vært syk og ligget på sykehus for tyfoidfeber. Forrige helg, søndags morgen ble jeg plutselig kjempe dårlig. Så på mandag ble jeg nødt til å dra til legen, etter å ha ligget med oppkast og feber++++

Da jeg kom til sykehuset ble jeg innlagt med en gang. Det var det siste jeg hadde i tankene akkurat da, jeg ville bare hjem igjen til Noh Bo. Men jeg ble bare nødt til å være. Så lå med intravenøst næring i tre dager, før jeg fikk dra derfra. Jeg er ikke helt bra enda, så derfor er jeg bare hos en kompis i byen nå noen dager, for å bli helt frisk. Kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig med å dra tilbake, men satser på å reise tilbake på mandag! 🙂

Én kommentar to “Sykehusopphold..”

  1. anne marit Says:

    jeg sitter å koser meg hver gang jeg leser og ser det du har skrevet. det er så GØY!!!!!:)

Legg igjen en kommentar